2014-02-16

Pennor och sånt

I tisdags skickade jag en beställning med ritsaker till mormor och morfar och igår kom min syster hem med dom. 24 pastellpennor, 36 mjukpastellkritor, 6 stompfar och ett knådsudd att sudda ut pastellfärgerna med. Det betyder att jag nu har totalt 65 olika pennor med olika färger och egenskaper. 
 Egentligen borde jag hålla på med beställningarna jag har fått, men jag var ju tvungen att testa en snabbis med de nya sakerna. Det blev helt okej, jag har iallafall listat ut hur jag inte ska göra.. Mitt skrivbord vart väldigt fint efteråt, antar att man får räkna med det och akta saker man bryr sig om. Det var jättekul med dom men tror att jag nästan hade mer färg i ansiktet och på händerna än vad det var på pappret. Okej, inte riktigt så mycket, men hade minst 5 sträck i ansiktet och mina fingrar var blåa. 
 Det är iallafall väldigt lätt att tvätta bort, på skrivbordet räckte det med en handduk och på fingrarna dög det med vatten.
 Jag tänker avsluta det här inlägget med en liten uppdatering på hur min vägg ser ut nu. Tror att det är den sämsta bilden jag har tagit på den, det är nånting på varje papper iallafall, inget är tomt som det ser ut som på bilden. Tror dock att jag tänker ta ner trädet snart. Vet inte ens varför jag satt upp det, det är ju inte det finaste trädet precis...

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se vad du kommer att få till för fina tavlor...... jag fattar fortfarande inte hur du får till allt det vackra......
    Morgonkram/Mormor

    SvaraRadera