2013-12-26

Klantiga jag

När jag ändå håller på kan jag lika gärna berätta vad jag gjorde i morse när jag sprang runt på mitt rum och letade efter min plånbok eftersom Sandra och Emil skulle komma och hämta upp oss innan vi åkte mot Kupolen för att sedan åka vidare och fira Mormor som fyller 65 år idag, grattis grattis ♥♥♥
Men jag lyckades i alla fall kliva på ett örhänge. Jag kände liksom hur det knäppte till och sen gjorde (gör fortfarande) det jätteont i foten. Så jag försökte halta ner för trappen mot badrummet för att hämta ett plåster, eftersom jag till och med började att blöda. Men jag kan då inte ha haltat lika mycket som jag trodde jag gjorde, eller så har jag ont i mina fötter så ofta att mina föräldrar inte märker det längre. Varken mamma eller pappa la märke till något konstigt med sättet jag gick på. 

1 kommentar:

  1. Åh... så synd om dej :) jag märkte heller inget, men jag blåser på det onda :)
    Kram/Mormor

    SvaraRadera