2013-12-22

Jullov

 Förlåt mormor för att jag inte har uppdaterat. Ska försöka bli bättre på det, kommer antagligen inte att gå som jag vill så förvänta dig inte sån stor skillnad.
 Men nu har jag iallafall jullov och slipper skolan ända fram tills den 8 januari. Då är det en onsdag = sovmorgon till 10.15 då vi börjar med NO, sen lunch och musik. Det tror jag att jag klarar av. Jag fick mina betyg i fredags. Jag har höjt mig i nästan allt. Nu har jag till exempel B i engelska, spanska och hemkunskap och eftersom jag inte har mer hemkunskap nästa år är det mitt slutbetyg, min språklärare vill att jag ska satsa på ett A i både engelska och spanska nästa år, svenska har vi en annan lärare och honom har jag inte pratat riktigt med om vad jag ska göra för att höja mig, antagligen det muntliga, kanske lite på det andra också. Tror att han sa att jag var på C nivå på allt. Min mattelärare tror att jag kan höja mig till ett B i matte under nästa år också. Jag har alltid trott att jag har varit dålig på matte och tyckt att matte är tråkigt. Nu vill min lärare att jag ska få ett B! Innan vi fick Nicklas hade jag ett E, efter en termin med honom fick jag ett C. Antar att dom bedömer lite olika, kanske? 
 På tisdag är det Julafton, och jag är nästan klar med julklapparna! Det är bara mammas och pappas kvar som måste bli klar innan jag kan lägga ner de under granen. 
 En höstbild på mig kan ni få bara för att få något att kolla på under den här tiden jag antagligen inte kommer att uppdatera på. 


Bilden är tagen av Stina

1 kommentar:

  1. Så trevligt att få se en sån fin bild :) God Jul till dej från Mormor & Morfar

    SvaraRadera